2008年4月15日星期二

悼‧婆婆

噚晚已經有啲唔舒服, 今早起身仲係暈暈哋, 作嘔作感冒, 所以送完小韻妹子, 再爬上牀瞓多陣, 於是, 我夢見....

"媽咪同婆婆打緊麻雀, 佢哋仲叫我攞蛋糕、麵包送上楼上俾鄰居小朋友"婷婷"。

之後, 我就俾電話嘈醒, 原來我妹打嚟通知我, 婆婆已經走咗嘞! 嗰陣係上晝十點, 大約係婆婆走咗之後三個鐘頭。

或者, 婆婆好掛住我, 想見吓我先走, 所以响我夢中出現.... 我冇驚, 知道婆婆想話俾我聽, 佢要走....

婆婆好錫我, 因為我同弟妹年紀相差好遠, 細個嗰陣, 只得我一個孫女, 且有一段時間係佢照顧我, 所以特別寵我, 我鐘意嘅, 婆婆都會買俾我。

慶幸上年十月番香港時探過佢(算係最後一面吧!), 佢跌断腳入咗醫院, 雖然佢瞓咗响牀唔郁得, 但精神好好, 仲同我飛吻潻! 

我好難過, 但又好安慰, 婆婆係响睡夢中靜靜咁走, 冇痛苦。 或者上天覺得一向體弱多病嘅婆婆已經捱夠, 所以就俾佢走得舒服啲、輕鬆啲!

"婆婆. 唔駛担心公公, 大家一定會好好睇住佢!放心啦!你見到姨媽同五姨就同佢講我都好掛住佢哋, 我知道佢哋都會好好照顧你。婆婆, 天家再見...."

2008年4月9日星期三

小韻的十歲生日派對


每年都會幫小韻開個簡單生日party, 
請佢幾個最friend 女仔番嚟屋企食嘢同打機。
前兩年好懶, 
買Happy Meal 或 Chick-Fil-A 加個旦糕就算...

佢哋志在玩, 
食乜嘢都冇所謂...

今次, 個女講明要我整, 
因為"肥妹仔 - Ryann" 想食 "Egg Roll - 春卷" 喎!

專登出Target 買咗個Food Tray 連杯套裝, 
好似飛機餐咁, 
一人一份...
睇落冇乜嘢食, 
但已經忙咗我成日。 

算啦!
一年一次, 
小朋友開心就OK啦!

至高興就係"肥妹仔", 
一個人仔食咗三條半春卷, 
再加兩件 New York Cheese Cake 同一大盆西瓜再西瓜.... 
嘩!肥得佢丫!