2008年7月29日星期二

5.4級地震呀!


年初時侯嘅Chino Hills.... 
有雪山景睇呀.... 
今早大約11:35am, 我好歎咁"攤"响張牀, 上網聽住港台昨日嘅"瘋show快活人" , 突然間, feel 到地震, 搖得幾厲害, 大概維持5-7秒左右。 

我立即响牀跳起, 跑到門框下面, 聽住好多嘢跌咗落嚟, 同"轟轟轟"物件搖晃嘅聲音, (好似坐响舊款火車咁嘅聲)。Mochi 就不安咁行來行去, 而隔籬屋兩隻狗就嚇到吠得好大聲!之後, 電話, 電腦中断咗一段短時間。

今次地震嘅時間同震嘅威力都比我以往經歷過嘅長咗同厲害咗,(之後, 仲有好幾次餘震),  但我冇担心自已安全; 反而係驚家姐妹妹响學校當時嘅情況!11:30am 係傻瓜妹妹嘅lunch hour, 我怕佢地震嗰時, 手仲捧住成 tray都係chicken nuggets 同Milk Milk (今日lunch menu), 唔知佢點算?有乜跌哂落地!?驚唔驚?定係戇居居, 唔知發生緊咩事呢?!

加州處於地震帶, 所有起嘅房屋, 大廈(就算係用木造), 都有防震功能, 較為安全。

同四川地震比, 嗰次真係恐怖好多.....

PS> 原來今次嘅震央就係Chino Hills, 怪唔知得啦!

小妹子話地震嗰陣佢响操場玩緊, 而家姐就係課室, Teacher 叫小朋友"呢" 埋枱下面.... 大家只當係一個演習, 所以冇驚, 仲話好玩!

2008年7月7日星期一

七月七日, 開學了!

開學日, 
升小五嘅小韻, 
大踏步, (想叫停, 愈叫愈走), 
佢好心急, 
行去課室放低書包, 
再去排隊meet 佢啲friend!
小妹子升小一, 
第一日番學, 
好眼瞓, 
又好迷惘!
當大家忙住計劃悠長暑假, 
我啲女已經開始咗新學年!
學校係"Year Round Schedule" 全年學制, 
全校過千小朋友每級分成A、B、C、D 四個Group, (我哋叫Track), 
輪住放假, 
每番三個月學, 
就會放一個月假。 
呢種schedule响美國公立小學並唔普遍, 
只係人口較多新社區先會有。

正所謂: "夏日炎炎, 正好眠!"  
响大熱天時番學, 
的確好辛苦!
尤其係lunch hour, 
就算外面好曬好熱, 
學校都規定小朋友要响户外有蓋 lunch table 食lunch;  
所以, 每年呢個時候, 
兩姐妹都會晒到"黑黝黝"!

之前放咗七個星期break, 
小韻妹妹都話唔想番學,
我都好明白, 
我係佢哋都會咁話, 
就算响屋企百無聊賴, 
左"灘"吓, 右"灘"吓, 
都不知幾爽!
但要番學, 
有乜辦法啫....