2008年7月29日星期二

5.4級地震呀!


年初時侯嘅Chino Hills.... 
有雪山景睇呀.... 
今早大約11:35am, 我好歎咁"攤"响張牀, 上網聽住港台昨日嘅"瘋show快活人" , 突然間, feel 到地震, 搖得幾厲害, 大概維持5-7秒左右。 

我立即响牀跳起, 跑到門框下面, 聽住好多嘢跌咗落嚟, 同"轟轟轟"物件搖晃嘅聲音, (好似坐响舊款火車咁嘅聲)。Mochi 就不安咁行來行去, 而隔籬屋兩隻狗就嚇到吠得好大聲!之後, 電話, 電腦中断咗一段短時間。

今次地震嘅時間同震嘅威力都比我以往經歷過嘅長咗同厲害咗,(之後, 仲有好幾次餘震),  但我冇担心自已安全; 反而係驚家姐妹妹响學校當時嘅情況!11:30am 係傻瓜妹妹嘅lunch hour, 我怕佢地震嗰時, 手仲捧住成 tray都係chicken nuggets 同Milk Milk (今日lunch menu), 唔知佢點算?有乜跌哂落地!?驚唔驚?定係戇居居, 唔知發生緊咩事呢?!

加州處於地震帶, 所有起嘅房屋, 大廈(就算係用木造), 都有防震功能, 較為安全。

同四川地震比, 嗰次真係恐怖好多.....

PS> 原來今次嘅震央就係Chino Hills, 怪唔知得啦!

小妹子話地震嗰陣佢响操場玩緊, 而家姐就係課室, Teacher 叫小朋友"呢" 埋枱下面.... 大家只當係一個演習, 所以冇驚, 仲話好玩!

沒有留言:

發佈留言