2008年11月13日星期四

繪畫比賽亞軍??!!

"Celebrate the Family 08~Drawing Contest" 1st & 2nd Grade 亞軍
                                               (小妹子參賽作品)
"又係Second Place, 點解?我想要第一, 我要去Disneyland!!!" 
 
小妹子極度唔開心... 因為舊年都係亞季.... 
於是, 我同佢講:"你係second baby, 所以攞second place囉....."
(如果真係咁, 惨極!!!)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 小韻由2003年 Kindergarten開始, 每年都俾我迫佢畫一幅以家庭為題目嘅圖畫, 參加呢個全city嘅繪畫比賽!      (而家輪到妹子..... 呵呵呵!!!)
最初, 我原意係想知個女學咗兩年畫, 到底係畫成點, 最直接就係參加比賽, 俾人睇吓批評吓。果然, 佢真係遺傳爸B畫畫天份.....
之後, 鬼咁現實嘅我哋, 就係為咗份獎品而參加, 嬴咗冠軍可以全家去Disneyland喎....
 因為5th~8th grade 係作文比賽, 所以, 今年小韻冇得參加drawing。 但一樣俾我迫佢作文.... 可惜, 輸咗....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
11/12 晚 7pm New City Hall 頒獎禮....
 獎品包括 : 4 張去Knott's Berry Farm (Snoopy) tickets, 4 張去Santa Anna Zoo tickets, $25 Shopping Gift Card, 同埋一啲餐劵....  
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
呢啲係兩個女幾年嘅比賽結果....

沒有留言:

發佈留言