2009年8月19日星期三

小妹子不游水了!

今個月, 
游水班將小妹子升"呢"(level), 
由BB 班去中班。

第一堂, 新老師要小朋友用自由式游一個塘...
吓?? 唔係丫嗎?

我見小妹子游去深水區, 
我真係好驚, 
個女未ready 可以游到咁遠, 
我好驚佢唔夠氣去到深水區會浸親。

佢個group 有四個唔同程度嘅小朋友, 
小妹子係最差嗰個...

唔明點解老師要move 佢, 
夾硬要佢升一班? 

我太担心, 
上一堂, 
同佢老師講, 
唔好俾佢游過去, 
唔到地, 
佢會好驚, (我仲驚), 
點知話唔得。

咁我就叫妹子游唔到就扶住旁邊條lane 線啦, 
老師又鬧佢... 

根本, 
呢個老師係唔可以同一時間take care 4個小朋友, 
佢叫一個小朋友自己游過去深水區, 
但又同時間掛住教另一個, 
萬一有事, 
佢救得邊個先?? 
雖然有救生員, 
浸親會好驚, 
何況係小朋友... 

我唔想push 個女, 
亦唔想有咩意外, 
我又唔係要個女好似Michael Phelps, 
既然係咁, 
我唯有quit, 
唔去嘞, 
下個summer 先再算啦!!!

PS> 今日亞妹生日, Happy Birthday, Vicky!!!

沒有留言:

發佈留言