2009年11月10日星期二

吓?? 咁都得??

我諗我都唔係嗰種"跟跟計較" 嘅人,  
只要當得係friend 就冇セ所謂...
今日遇到嘅事, 
 我好shock (實情又幾攪笑) : "嘩, 真係咁都得??"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
約Cindy 食lunch, 
餐廳啲冷氣頗凍, 
 Cindy 著咗件"雞翼袖",  
剛好我帶咗一條scarf, 
就俾佢披住...

佢猛話條scarf 好soft, 
好靚, 
唔知點解我ロ快快就話 : "那送你呀!!!" (國語人)

但, 佢答我 : "不不不... 我家裏有很多!!!"
OK... 見佢咁講, 
就預佢用完會俾番我...

食完飯, 
Cindy提議出去逛街... 

點知, 
佢一邊行一邊好順手將條scarf 褶好, 
然後放入手袋...
 吓?? 你唔係俾番我咩? (我全程瞪大眼望住佢...你唔係話 : "你有很多嗎?" 我條巾上個weekend 先買架咋!!!
後來, 
我哋入去H & M, 
我諗住試吓佢, 

買番一模一樣嘅scarf, 
睇佢有咩反應??!!
哈, 真Sorry... 
佢不單若無其事, 
仲同我研究邊條好啲, 
咩color 靚啲喎!!!

"咁都有嘅??" 我心諗...

唯有算啦, 都唔係啲咩貴嘢!!!

怪自己最初咁順口話送咗俾佢先嘅... 

之不過, 估唔到佢ロ不對心, 老實不客氣啫!!!

沒有留言:

發佈留言