2010年11月5日星期五

我的新朋友"小幸福" ...

網上嘅世界好奇妙...
因為寫Blog,
喺美國悶到發"毛"嘅我,
竟然有機會認識到好多新朋友, "好姊妹"...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"小幸福",
我嘅新相識...
記得, 由我去完香港/日本旅行後,
常常嚟"探"我, 同我傾偈...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
感激你真摰嘅友誼, (雖然有啲老土, 但... 真心想講...)
好多謝你去玩都掛住我,
真係好多謝你呀, 靚靚!!!
今次好好彩,
冇俾女打劫我,
全部禮物, 都係我嘅 ~ 開心死我!!!
呢兩隻真係好靚仔!!!
多謝大家, 我Chip n Dale 嘅Collection, 又多咗好多喇!!!

沒有留言:

發佈留言