2012年8月4日星期六

買賊船?? 上咗賊船... (2)

上回講到 ~

喺 eBay 買咗隻 "賊船", 收到盒郵包未拆已知大鑊, 果然, 一見到我就差啲暈低...
盒面印刷好差, 啲 Characters 全部拉長變哂形, 好明顯係老翻啦!!!
再打開裏面, 啲包裝膠袋, 本說明書真係 cheap 到嚇死人, 連小妹子都接受唔到, 要我嘈佢refund 囉...
即刻email 個賣家, 話佢知 ~我要refund 呀!!!
佢竟然夠膽話一早寫明係 "Made in China",  
佢冇錯喎, 最多退番US$10,  
叫我 keep 住盒嘢!!!

佢都痴痴哋,
"Made in China" 就等如老翻??!!

呢個世界有幾多名牌中國製造,  
全部都假架??

佢當我傻,
以為我唔識上淘寶 check 價呀??

呢盒賣 $75 人民幣咋, 我真係 XXXX 佢,
都仲未鬧佢扮啲貨喺香港,  
扮自己係香港人!!!

我梗係企硬要佢 full refund,
唔係就去 eBay 投訴佢賣老翻...

雖然仲未知收唔收到錢,  
我都決定 report 俾 eBay !!!

** 估唔到, 我會上錯賊船 ~ 唉??!!

沒有留言:

發佈留言