2013年10月31日星期四

一年給自己買一個 Juicy Couture 2013

對,
我這悶蛋,
生日前夕,
又為自己挑了一個 Juicy Couture 作禮物...

剛星期一落單,
星期三下午便收到了!!!

真的比想像中漂亮,
裹面還有一個小包包,
六個顔色選擇, 
正特價中,
兼Free Shipping,
推介!!!

可International shipping  http://www.juicycouture.com/sale-handbags


12 則留言:

  1. 很久沒留言給你喇lulu~ 以後會多d嚟~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到Sue Tang, 我都唔知你係邊個潻, Hahaha...

      刪除
    2. Lulu, 我重未收到啊. 心急中~~~嘻嘻! 我妹都訂左呢個款呢.
      祝你生日快樂! 日日都咁開心:)!!!

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
  2. Merry Christmas and Happy New Year to you!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Merry Christmas, Cat Cat!!!
      好掛住你呀, 你好嗎?
      大停電喎, 你有冇事呀? 我cousin 話佢哋4日冇電, 凍死咗!!!

      刪除
  3. 找了你很久很久。終於找到了。大喜。不知道你還會不會記得我。我是“安居樂BLOG”的JESSICA

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係記得啦, 住得好近我嗰位丫嘛!!!
      揾咗我好耐? 我一知道Yahoo 要 close 就搬咗嚟呢度...
      喺Blogger, 好似好難識到新朋友, 而且冇yahoo 咁方便, 所以懶咗update !!!
      我會add 你, 多啲揾我啦!!!

      刪除
  4. 我想帶仔女去溫哥華,隱約記得你以前住那邊,想提供一些資料嗎?我想明年,哈哈。系。明年,一月去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自爸媽回流, 我已經好多年冇返Vancouver... 上年咗去兩日, 只為"送殯", 來去匆匆, 冇時間周圍睇下...
      我啲資料過哂時, 你最好都係自己 online search 下...
      唯一要提你, 一月時分, 天氣依然寒冷, 有機會落雪, 小朋友一定要夠衫, 冷帽頸巾手套要有, 室內暖氣, 同外面溫度相差好大, 唔習慣好易病!
      "Whistler" 係滑雪勝地, 好靚, 有時間不妨小住一兩日...
      "Richmond" 華人聚居地, 想吃好的, 多的是... 我擔保, 好過LA 10倍!!! "Downtown ~ Robson 街, Stanley Park, Granville Island", 遊客必去 !!!
      Vancouver 係個美麗城市, 你會喜歡... Have a nice trip !!!

      刪除
    2. 謝謝你的資料。我一直猶豫在研究,到底VANCOUVER交通方唔方便?我地一家四口,到底應該租車還是搭車呢?哩個系我最大嘅疑慮.嘻嘻。

      刪除
    3. 因 2010 主辦 Winter Olympic, Vancouver 公共交通配套改善咗... 以前只有等成世都唔嚟嘅巴士, 同LA 一樣, 要call 先有嘅的士... 但, 據我上次所見, 一踏出機場二樓已經有 "Sky Train" 可以去 Richmond or Vancouver 市, 的確方便咗好多!!! (詳情你要自己 search 一下)...
      而你哋"拖男帶女", 天氣冷, 日日落雨 (Vancouver 冬天極少有陽光, 差唔多日日陰天, 濕立立) 我還是suggest 你租車比較容易, 免得天寒地凍行去車站 ~ 等車!!!

      刪除