2014年2月28日星期五

衰格人

"今次",

我口中嘅所謂 "衰格人",

就係知道我返香港叫我 order/買嘢嗰幾個 "朋友"...

貨到咗通知佢啦,

有個話同 online 張相唔同色唔想要, (喂, 你自己揀架喎...)

有個竟然扮傻唔認數, (喂, 係你話買架喎, 梗係諗住我唔收番錢, 送俾佢??)

正一 "衰格人",

一定冇下次,

朋友都冇得做呀!!!

錢 ~ 我要出住先,

貨 ~ 我要帶返去,

我仲唔係有錢賺喎,

我都覺得自己太好人!!!


6 則留言:

  1. 咁既人都有架! 真真正正係"衰格人"喎. LULU有無問佢係咪第一次網上面買野呀? 張相同實物實係會有差別啦! 出錢又出埋力重吃力不討好, LULU你實在太好人啦. 真係唔好有下次>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個, 我仲可以原諒, 我自己都會買錯嘢, 或者收到實物唔鐘意...
      最激氣係, 以為同我friend, 老實不客氣, 諗住次次叫我買嘢都唔收番錢, 買完又買, 到我同佢講total 係幾多幾多, 即刻扮傻, "乜有叫你order 咩", 你話係咪當我老襯??!!

      刪除
    2. 實在咩人都有, 面皮重要成尺厚!

      刪除
    3. 我已經冇覆whatsapp, 冇睬佢哋成個幾月, 返到HK 都冇見冇call 過佢哋... 係咪好小器??

      刪除
  2. 唔好嬲啦。勞氣傷身。我都有一個咁樣嘅親戚,不過我唔賣佢賬,舊年佢叫我買嘢,我又好老實唔客氣咁話,你用PAYPAL過番數俾我。嘻嘻。我份人就系咁樣,好“斤斤計較”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向唔係斤斤計較, 最近, 好少事都會發人哋脾氣, 仲嬲好耐, 好小器, 弊!

      刪除