2008年9月15日星期一

不快樂的中秋!小妹子病倒了!

LA 呢幾日嘅朝早涼咗好多, 
大概得17度左右, 要着外套。 

但係, 一到晏晝, 
又熱到34、35度,  
攪到好多小朋友都病咗! 
一個做護士嘅媽媽同我講今年嘅"Flu Season - 感冒季節" 好似嚟早咗!
終於輪到小妹子!

噚日(中秋節星期日), 
佢一早爬上我張床, 
猛話頭痛好辛苦,
瞓唔到, 
我摸吓佢頭仔, 
原來有燒!

我俾咗藥佢食, 
之後再瞓番, 
到下晝又好開心玩!

晚黑, 佢想同家姐出backyard 點蠟燭玩(我哋冇買燈籠 ), 
但我唔俾, 
怕佢哋凍親!

到咗半夜佢又燒過, 
仲好高燒tim, 
担心死我成晚冇瞓! 

今日幫佢請假冇番學, 
晏啲要帶佢睇医生。

我至憎睇Dr. So, 
睇親佢要等兩、三個鐘, 
冇咗大半日時間, 
冇病都等到有病!

老公call 去make appointment, 
Dr. So 啲姑娘hold 咗佢電話兩次, 
每次十五分鐘, 
之後仲話最快要下星期一至有得睇!
真係嬲到火都嚟, 
佢仲我老公有急病去emergency 囉!
咁做医生都得嘅!痴綫!

激氣! call 去保險公司投訴佢兼換醫生, 
呢啲就係美國医療失敗之處, 
規定只可以揀一個医生, 
睇專科要申請, 
轉醫生又要等成個月, 死未!

小妹子呢個學期冇得攞 perfect attendance 獎喇!

只係剩番兩星期零兩日就off-track 放假,  
上年呢個時候, 
我哋不知幾緊張, 
要ready 去日本同番香港!!! 

今年就冇plan, 
冇地方去, 
一個月假, 做乜好呢? 

沒有留言:

發佈留言