2008年9月28日星期日

Student of the Month & Gold Honor Roll

我極少响Blog提到小韻, 
係咪以為我好偏心小妹子呢.????!!!! 

 No, no, no.....

只因為小韻呢個女, 
好靜好內向, 
說話唔多, 
亦絕對唔似小妹子咁多古靈精怪! 
我兩個女, 
直情就係小丸子同佢姐姐嘅翻版, 
就連性格都一模一樣。
之但係, 雖然小韻唔多出聲, 
但千祈唔好撩起佢把火, 
發起脾氣上嚟, 
可以同妹子打到飛起, 
絕不留情!!!    
今日, 
小韻响早會攞咗九月份Student of the Month - Principal Award for 5th Grade Student, 
我都有出席頒獎禮。(雖然佢怕瘀唔想我去....
另外, 
佢仲攞咗今個學期嘅學業獎, 
Gold Honor Roll, 每科平均97.5% 以上先可以有Gold Honor!!!

唔係我讃自已個女, 
佢真係好叻!
好彩唔似我又蠢又懶.... 
(但係小妹子就遺傳晒....唉!我知冇咁perfect 兩個女都可以咁叻  )
 
小韻响四年級Year End 嘅加州小學公開基本試, 
Math 攞足600分滿分, 
英文都有526分係Advanced Level。  

佢睇好多書, 
乜類型都鍾意睇, 
而家佢識嘅嘢仲多過我.....

小韻, 媽媽好lucky有你呢個女, 
個個教過你嘅老師都話好開心有你呢個好學生!


We're so proud of you, Natalie !!! 

沒有留言:

發佈留言