2009年2月26日星期四

好悶嘅Disneyland (1) ...

終於兌現承諾, 帶女去Disneyland!!!
(本來諗住等啲女响車程中, 自己發現去緊Disneyland, 可惜, 因為妹子爛瞓豬唔肯起身, 唯有講俾佢哋知, 咁佢就即刻彈起身, 刷牙洗面換衫...) 
數數手指, 
加州嘅Disney, 
我冇買Annual Pass 都去過15次... 

我同老公都覺得好"漏", 
或者係剛剛上年6月去完。

今次去, 好多ride 都唔想再玩;  
好似Toontown, 
連行過去睇吓嘅興趣都冇。  

加上人多要排長龍, 
小韻都唔願等, 
玩唔到, 冇所謂...  

全日, 我同老公不停咁問 : "喂, 點解咁多人咁得閒?細路"中路~High School Student"都唔駛返學, 大人又唔駛返工?"  

呢個moment, 
我得出一個結論 : Disneyland 雖然係 "The Happiest Place in the World", 
但對我哋"Lulu" 家嚟講, 
係唔可以去得咁密, 
隔好耐去一次, 
咁至會開心啲!!!

慶幸自己可以抵得住分期付款買Annual Pass嘅誘惑!  
我老公話, 
佢頂多一年兩次,
如果因為唔想蝕底逼自己去玩,
感覺都真係幾慘!!!

** 點都好啦, 今次都係開心嘅 ~ 小妹子~ 呵!!!

沒有留言:

發佈留言