2009年5月16日星期六

踩單車 + 走狗

噚晚小妹子已經講定今日要出去踩單車...

下午出Costa Mesa 食日本拉麵, 
咖喱飯, 買完零食, 
South Coast Plaza 都唔肯去, 
即要嘈住番屋企,
事關心急踩單車去也!!!
 
 
 

PS> "走狗" ~ Mochi 趁妹子開門上車, 即衝出街, 搏命咁走, 妹子喊哂大叫救命, 我就傻婆咁追出去。 

"亞崩叫狗, 越叫越走"!!! 

雖然最終都捉到Mochi, 但我就癲婆一樣, 成條街都聽到我叫 :  "Mochi, stop, Mochi stay..."
唉!!! 好耐冇咁走過, 熱得我吖!!! 我老公話, 以後每日都放走Mochi 一次, 叫我去追, 等我做吓運動喎...

沒有留言:

發佈留言