2009年5月26日星期二

YMCA 報名學游水

小妹子突然要求要去上游水班... 
(我本來都諗住今年俾佢去)

YMCA 係我唯一選擇, 
雖然貴少少(US$77 ), 
又要俾 membership ($45), 
但, 因為city 開嘅班, 
時間夾唔到7月以後要番學, 
冇辦法!!! 
 
呢度啲人好變態, 
八點半開始報名, 
五點就有人排隊...

老公唔俾我咁早出去, 
但係, 我又担心報唔到名, 
於是, 成晚碌來碌去,
我諗我三點幾至瞓得著,
今早未夠五點半, 
自動扎醒... 

既然都唔會瞓得番, 
不如早啲走去YMCA 睇吓!!!

今年改咗制, 
唔駛排隊, 
六點開始可以簽到, 
之後八點半再番去登記, 
咁就好好多, 
唔駛傻更更咁企個幾兩個鐘!!!

雖然我準時六點去到, 
但張sign-in list 已經有十五個人, 
真係好難想像排第一嗰個今朝幾點去霸位。

最終都攪掂, 
我完成任務...

小妹子, 要俾心機學呀!!! 

沒有留言:

發佈留言