2011年4月15日星期五

捉狗記

同小妹子學完琴返到屋企,
見到有鄰居"走狗"... 
我唔想隻狗仔自己四圍蕩咁危險,
叫妹子入屋攞零食引佢...

呢隻狗女好乖好聽話,
叫佢 "come" 就即刻過嚟我到...
小妹子叫佢做 "Losie" (Lose 走失),
我抱住"Losie" 拍咗幾家門,
一係冇人應,
一係話唔係佢哋嘅...
惟有先帶"Losie"返屋企先,
夜啲再算...
放"Losie" 同 我哋 Mochi 玩,
第一次接觸其他同類,
Mochi 好緊張, 不斷流口水,
非常核突 ...
趁天仲未黑,
快啲揾狗主,
唔係今晚就要收留"Losie"...
十足傻婆咁逐家拍門,
好彩對面 Denise 認得隻狗係佢哋隔籬屋嘅,
仲幫我夾手夾腳推佢返入Backyard...
真係唔該晒 Denise,
唔係今晚就煩死!!!

攪掂... 安樂哂!!!
** "Losie" 走咗, Mochi 好失落!!! 

沒有留言:

發佈留言