2009年3月26日星期四

Disney ~ California Adventure

Disney 做緊2fer, 
上個月去咗 Disneyland, 
30日內可免費去California Adventure 再玩過!!! 
3/27, last chance, 
再唔用張ticket 就到期唔用得嘞!!!

今日, 星期三, 
啲女放早學, 
希望冇咁多人。

上次係二月最後一個Friday去Disneyland,   
本來以為冇セ人, 
點知一樣排隊排餐死, 
唔明啲人好似唔駛做, 
咁得閒去玩?(噢, 我老公都係...)

同上次一樣, 
我哋冇預先同女講會去玩。 

一放學, 
我呃啲女話我要出去睇醫生, 
叫小韻嗱嗱聲做功課, 
仲係邊食住hot dog 邊努力做。 
爸B見佢個樣好唔開心, 
就將個真相講俾佢哋知, 
妹子興奮到嘢都唔食, 
不停咁跳舞...

1:30pm
出發!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
去到Disney Parking Lot... 
吓?要泊上6/F (天台) ?
又係好多人?
啲人真係好得閒啫, 
有冇攪錯?
 
跳樓機...
特別介紹新開嘅"Toy Story Midway Mania "
如果你覺得Buzz-lightyear 射槍遊戲好好玩的話, 
呢個3D 要戴立體眼鏡玩嘅Toy Story Mania 就更加有趣, 
有機會嚟LA, 必玩!!! 
(排隊需時40 min... 冇fastpass!!!)
今日呢個放學後surprise, 
啲女非常滿意!!! 
 
我, 因傷風感冒頭重重, 
喉嚨痛到想死!!!

沒有留言:

發佈留言