2009年3月3日星期二

Stephanie's B'day Party

3/29 Sunday, 
小妹子嘅 friend ~ Stephanie 生日, 
 請去Pump It Up !!!

今次嘅party, 
我哋點都要去, 
事關人哋邀請咗妹子去佢屋企玩好多次, 
我都唔得閒去, 
眞係好唔俾面。 

唔想人哋亞媽覺得我"寸", 
就算係唔想去, 
都要參加,
禮物仲要大份啲潻...

可惜, 我都係衰咗, 
睇錯時間... 遲大到!!!

我實在太傷風咳, 
為咗唔想傳染人哋, 
drop-off 妹子就返屋企, 
所以都影唔到靚相。

3pm party end ~ pick up 番女...
 
Pump It Up 呢個大型室內遊戲場, 有3個差唔多標準籃球場咁大遊戲室, 各有三、四個巨型吹氣氣墊, 有唔同高度, 斜度, 長滑梯同籃球場。
小朋友可以响一個半鐘內盡情大叫大跳, 之後, 就有專人服侍嘅 pizza party。
响private room 入面食嘢同拆礼物, 啲parents 可以繑埋對手輕輕鬆鬆互相傾吓八吓!
聽講大約係USD300 for 25 個小朋友。
合唔合理?! 見人見智啦!!!
如果唔想請大班細路番屋企玩, 兼執餐矇, Pump It Up 都係一個唔錯嘅選擇嘅!!!

沒有留言:

發佈留言