2009年3月5日星期四

Happy 7th Birthday ~ 小妹子...

眨吓眼, 我呢隻小豬旦就7歲嘞...
湊佢真係勞心勞力, 由佢响我肚入面開始, 佢已經係個"trouble maker", 超級麻煩友... 

未出世已經嚇到我半死, 最初做AFP Screening (Blood Test), result 出嚟係positive, 即係話妹子可能有"唐氏綜合症", 真係喊足我幾個星期, 全家人都担心到不得了!!! 當我照ultra-sound見到佢食手指, 心痛到好似刀割一樣!最後, 我要抽胎水再驗, 証實咗佢冇問題, 但都要等佢出咗世, 見到妹子, 大家先可以真真正正鬆一口氣!!! 

妹子BB 到3歲嘅時候, 係最百厭, 睇少一眼都唔掂。 

佢快手快腳, 眨一眨眼, 就唔知走咗去邊, 我成日都要揾佢, 嗌住佢...

佢一唔响我視線範圍, 我就好驚, 因為佢必定做緊"壞"事...  我以前連講個電話都唔敢, 因為佢試過由厨房張枱, 爬上厨櫃, 一路爬, 上咗去煮食爐, 預備開火!!! 嗰陣佢未夠一歲!!!

嗰陣時啲食飯櫈要反轉放上餐枱, 因為佢跌過好多次, 起哂"瘤"。
BB High Chair 係困佢唔到, 縛住佢都照樣可以爬出嚟坐响high chair枱面先可以餵飯仔...
佢會照鏡自己剪頭髮。

全家去旅行, 响Hotel 跌斷手, 食番梘嘔足成晚... 

佢啲"曳"嘢真係多到講唔哂!!!

好彩, 妹子而家漸漸變乖, 變得可愛, 更成為Lulu 家嘅爆笑小豬旦!!!

佢唯一冇變, 就係一直都好黐我, 好錫我, 係個孝順女!!!

Happy Birthday, Tiffany!!!  I love you!!! 
                                    

沒有留言:

發佈留言