2009年4月16日星期四

Girls' Party

真係要嗌救命!!!

一屋細路四圍走...

呢個4/17, 
Friday Girls' Party 已經延期咗幾次, 
本來係兩隻小鬼嘅生日會, 
因為老公要玩油屋玩裝修, 
我就可以有藉ロ推遲啲, 
再遲啲...  

我更順理成章咁將佢哋兩個b'day party combine 埋, 
一次攪掂!!!

買餸, 買抽獎禮物, 
買goodie bags禮物 (每個參加完party 嘅小朋友都有嘅小禮物包), 
仲要執屋洗地, 
佈置, 整嘢食,
諗起就頭暈... 
如果小韻仲要同妹子分開兩次攪... 
想我死咩!!! 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我包咗春卷, 
整咗soba, 
有芒果布甸, 
朱古カ香蕉旦糕, 西瓜, brownies 同埋垃圾薯片... 

可能唔啱啲鬼細路ロ味, 
結果倒多過食, 
嘥哂啲嘢, 
又嘥我心機...
今次小韻請呢幾個女仔, 
同以往幾年嗰啲friend 唔同, 
除咗個印度妹妹我比較喜歡(斯文有禮貌), 
其他, 真係不敢恭維, 冇下次!!! 

反而妹子啲"豆豉" friend 仲乖, 仲聽話!!! 

沒有留言:

發佈留言