2009年4月28日星期二

Teacher Appreciation Day 2009

我哋係year-round-school, 上年7月開學嘅。


眨吓眼, 距離學期完結剛好一個月... 


今日(4/30), 又係到Teacher Appreciation ~ 謝師送禮日。


呢度興送禮多謝老師架, 其實, 除咗 school year end, 其他大時大節, 我都有送嘢俾老師, 正所謂 : "禮多人不怪" ~ 好辦事呢!!!

過往, 總係為咗買乜禮物送俾老師而頭都大埋...

自三年前開始買Precious Moments, 我就多咗一個送禮選擇, 大方得體唔失禮。

妹子嘅老師 ~ Mrs. Hirchag, 
我好鍾意佢, 
佢好細心, 
又好錫小朋友。 
而且都係我兩隻小鬼 1st grade teacher, 
所以, 我打算送大份啲禮物多謝佢。
呢個clay 公仔, 
係我同妹子一齊做架!!!
除咗呢個PM 公仔, 
我會買多張Cheesecake Factory gift card 俾佢...

至於, 小韻嘅"肥肥" 老師,
講真, 佢... 麻麻哋啫!!! 

我幫小韻夾咗錢, 
同班嘅小朋友一齊買嘢, 
另外再加一袋零食 + 呢盆花花就算...

沒有留言:

發佈留言