2009年4月6日星期一

好忙嘅Weekend...

閉關幾日冇出過街, 
除咗因為病咗之外, 
仲要同女埋頭苦幹趕project...
 
呢度讀書, 
放假就係放假, 
唔會有功課。 

但, 每年開放日前, 
一定有一份大project 要做, 
用嚟"展覽"。 

我哋啲parents 好緊張呢份功課, 
事關係要show 俾"全世界", 
做得差, 等於我哋冇care 啲仔女一樣...

4/16 係 project deadline, 
雖然仲有兩個禮拜至交貨, 
但, 我都要迫個女weekend 完成呢份功課為止。

今 project 係要响全美50 個州, 
揀一個做research, 
然後做一份writing report, 
再加一個模型或artwork。 

亞女揀咗Alaska ~ 亞拉斯加州, 
有愛斯摩人住嗰個state...

個artwork 我哋一早做好咗!!! 
不過, 之前淨係諗做乜嘢,
點做, 用セ材料已經花咗我好幾日時間。 
最終, 我決定做個立體 map...
冇錯, 係由我決定!!!  
因為小韻本來嘅主意唔掂, 
根本行唔通。 
所以, 最終都由我拍板... 
Sorry!!! 我呢個亞媽, 
係極權主意者...
星期六, 我要小韻專心寫好份report...
因為佢完全冇idea 點寫, 
唔知要寫啲乜, 
仲會畫cover... 
於是, 我又要坐佢隔籬, 
陪足幾個鐘...
7:30pm 晚飯前, 
終於攪掂... 
(好攰!!! 慘過擔泥...)  

沒有留言:

發佈留言