2012年10月23日星期二

超~ 老土人

老公噚日出咗部 Samsung,
好奇又興奮嘅我影相post 上 facebook...
Photo
因手快,
誤將 "Galaxy S3" 打成 "3S"...

過咗一陣,
有條 "粉腸" 留言 : "Umm Cousin, its called S3 ... and it's getting out dated...."

OUT DATED ??


我細佬睇到個post 都即刻著火鬧爆,
"就算真係Out 咗又點, 最緊要我鐘意, 關你X 事??"

有人幫拖,
我條氣~ 順哂!!!
*  *  *
本來就唔多鐘意呢條 "粉腸",
從各姨媽姑姐、兄弟姊妹口中聽過無數佢嘅衰嘢,
我同老公亦親身領教過,
認屎認屁,
講到自己幾巴之閉,
揾幾多錢,
確實好乞人憎,
好惡頂,
唔明表妹點會俾佢搞大個肚咁蠢??!!
*   *  *
我 add 佢 facebook,
只係俾面佢身边啲人,
而家老公好嬲,
我即時同 "粉腸" 割席 "Unfriend " ...
*  *  *
我從來唔係斯文人,
只係冇必要動粗,
呢啲人咁X 衰格,
再敢踩過嚟,
我實唔俾面 "X" 到佢亞媽都唔認得!!!

沒有留言:

發佈留言