2008年10月9日星期四

小韻 4th Grade Project ~~ California Old Mission of San Juan Bautista

應同學仔Mommy 要求, 
將小韻四年級嘅Mission 功課send 俾佢參考, 
不如又post 上 blog 俾大家睇吓!
California Old Mission 係最後一個學期Social Study(社會科) 所教嘅"topic", 
講以前啲歐洲傳教士點樣响加州幫啲土著開闢荒地, 
起教堂傳教。
小韻好揀唔揀, 
因為佢學號#15, 
就take 咗張list 上number 15嘅Mission嚟做!

呢度係距離我哋住嘅city好遠, 
揸5.5鐘頭至到嘅City of San Juan Bautista 內舊教堂!!!
好多家長都好緊張呢個功課, 
因為係要响School Year End 開放日時侯show出嚟, 
做得唔好會好冇面, 
個kid 以後點見人, 
同埋要俾老師知, 
呢對parents 有幾care啲仔女功課!

所以, 有family 專程揸車去 Mission 留一晚, 
就係為咗影啲相做功課。
Project 可以做教堂模型, 畫畫, 或者好似我哋咁做Scrapbook!   
(我之前提過我用scrapbook paper 做wallpaper 嘅所謂scrapbook, 就係呢種嘞, 大家讀書時做project 可能都整過?!)   

因為懶, 
最後我哋都冇上去Mission, 
只係上網download 咗啲information 同大量相片, 
再畫幾多幅圖畫, 
完成咗呢份攞A++ 嘅親子project ...... 靚嗎?
呢個cover 係我同小韻一齊畫架!!!
上面個男人係老公畫, 因為我畫極唔似, 唯有"師父出馬"!
下面個mission bell 係我同女一齊畫!
 

沒有留言:

發佈留言