2008年10月22日星期三

Discrimiation

Discrimination = 種族歧視

好黑仔, 無端端俾個三九唔識七嘅"衰女人"鬧, 點解???? 我究竟衰啲乜? 係咪我個樣太"串" ?

今早出去買啲嘢俾大哥帶去三藩市俾姪女, (我呢個三嬸都算係咁卦??!!) 竟然受到無理對待, 嬲到我震哂, 野蠻人見得多, 未見過咁無理取鬧!

故事係咁嘅:-

我先去Border 幫小韻買書, 泊好車, 預備落車之際, 忽然有架大車wrong direction (佢車頭對住我車尾) 咁泊咗响我旁邊.  

正當我心諗: 等對方停定我先落車, 我就feel 到聽到好大力"彭" 一聲, 嘩! 乜事呀? 我開車門, 人都未落哂車, 個染金髮墨西哥亞嬸, 大大聲好冇禮貌咁: "What, I'm sorry, OK??!! If someone hit my car, I won't treat them like you  X@#X@#..........." 

"Excuse me!!!  Hey, what I have done?  I didn't say anything!"  事實我都仲未睇到發生緊乜事, 已經俾人鬧.... 

我真係火都嚟, 而家佢開門撞我架車, 我都未開口, 佢就惡人先告狀, 見我中國人好"虾"啲!

我冇講粗口, 亦冇大聲鬧番佢, 只係同佢講, 未曾見過咁野蠻女人, 自己唔啱仲聲大夾惡!!!  我苦笑"哼" 咗一聲, 佢仲擰番轉頭繼續鬧我!

我話: "What a bad day!"

"Yes, it is" 佢話.

"It is!!!" 我話番佢 "stupid, crazy!!!".

俾人撞到架車正常反應梗係落車check 吓先, 喂, 凹咗梗捉住叫你賠! 佢諗住大聲嚇窒我.... 我第一時間抄佢車牌, 有乜事即報警!

佢攞明Discrimination, 虾我係Chinese啫, 換正係個大肥黑婆, 睇佢有冇咁串???!

正一臭八婆, 仲係好臭嗰隻, 正衰人!!!
PS> 事後我要去買嘢, 但個人就嬲到傻咗响間鋪頭度行來行去, 要買乜都唔記得....

沒有留言:

發佈留言