2008年10月2日星期四

舊年今日....

你記唔記得上年今日做緊乜?
我就一定記得, 
因為我哋全家剛去完日本到咗香港!
東京~大門駅 Pokemon Center
池袋~ Sunshine City
10月3號, 
下晝我去咗尖沙咀剪頭髮, 
亞妹就幫我湊住啲女去旺角行街睇玩具。 
夜晚, 約埋姑姐亞叔成廿幾人去咗山林道食越南嘢....
(諗起都好味!雖然我哋好多人,好嘈!)
呢度邊度?

問啲女香港有乜好食?佢哋會答你 : 街邊雞旦仔, 一落機就嘈住要買!
問啲女香港有乜好玩?佢哋會話 : 坐Choo-choo train (搭地鉄), 用"嘟嘟" card (八達通)買嘢食!
問啲女香港有乜唔好?佢哋話 : 好多佢哋唔識嘅人叫我哋去食飯, 要行好多路, 同埋臭豆腐勁臭!
問啲女香港有乜好?佢哋會答 : 有Vicky 姨姨(我亞妹) !!!

沒有留言:

發佈留言