2010年5月10日星期一

幸福の旅 * 香港篇 4/11 ~ 約Blog 友Vicki 傾偈 + Miffy MP3

4/11 (Sun)

大姑姐叫我哋去Harbor City ~ UCC tea... 
(其實我哋連lunch 都未食...)
晚, 老公想請番Tony食飯, 
咗"又一城 ~ 雪村" 食日本餐... (貴又唔飽)

小韻見到"愛護動物協會 ~ 以Hello Kitty做主題" 籌款義賣,
長大志願要做獸醫嘅佢,
即捐錢, 買咗個Folder + Keychain 支持...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
過多兩日就走嘞,
好想離港前見到Vicki,
雖然大家都好忙,
點都要抽啲啲時間見一見,
4、5點, 約出旺角傾偈...

Vicki 剛去完東京, 
除咗好多資料俾我, 
仲有手信...
多謝哂, Vicki, 下次要食餐飯呀!!!

** Vicki 係我喺Blog 所認識嘅第一位"森林朋友仔",  如果我話Vicki 係森林"百科全書", 相信大家都唔會反對!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
返香港前應承小妹子會買部Miffy MP3 俾佢, 
喺旺角見完Vicki, 
就去中原...
Last 一部, $499 , 
其實有啲貴喎!!!

沒有留言:

發佈留言