2010年5月22日星期六

幸福の旅 * 東京篇 4/20 ~ 南船橋駅Lalaport ~ Tokyo-bay 森林家族餐廳


4/20 (Tue)

多謝Vicki 報料, 
原來有另一間SF Kitchen, 
攪到我"囉囉攣", 
去唔去好呢??!!

Last day 行程未決定,
心諗 : 不如呃老公去"幕張outlet", 
順路就可以落Lalaport...

點知,  
俾老公發現咗, 
咪咪咀笑, 
"醒" 我兩句 : "老婆, 你真係想去outlet?? 想去SF Kitchen 至真???!!!"

(俾人識穿, 奸計失敗... 勁衰樣, 唯有以笑遮羞!!!)

Lalaport ~ 大型購物商場 (千葉県南船橋駅 www.lalaport.net)
路線 : 東京駅乘京葉線Keiyo Line (特速), 向蘇我(Sago) 方面, skip 到第5站就到...
          出閘後見到有(無料)巴士, 3分鐘就到咗Lalaport 門ロ嘞!!! (或徙步5分鐘)

純屬個人,
兩間森林餐廳,
我比較喜歡Tokyo-Bay 店,
地方新淨, 
擺貨整齊,
雖然購物區同吉祥寺一樣咁細,
但感覺好啲...
或者,
冇要求, 
反而有驚喜!!!
 
 
 
意外見到羊子姐姐, 
梗要同佢影番張相啦!
目的已達, 
Lalaport 內其他店舖都吸引唔到我,
兼且到咗旅程最後一日, 
大家都攰到冇心機再睇,
好"求其" 行咗一個圈, 
(可能只行得半圈...)

冇買嘢,
返東京駅,
食完咖喱飯,
返Hotel 收拾行李,
要ready 返屋企嘞...


註 : Blog 友Vicki 有更多Lalaport 介紹

沒有留言:

發佈留言