2010年5月4日星期二

幸福の旅 * 香港篇 4/5 ~ 圓方溜冰 + 打邊爐All u can eat

4/5 (Mon) ~ 

同老公喺勝利道食完lunch,  
佢返酒店online 趕"功課",
我帶住啲女約細佬(+ 女友), 
亞妹(+ 男友) , 
表弟一齊出旺角...

hea 完, 圓方溜冰...
Peter Rabbit ~ Easter Display
我大家庭長大, 表/堂兄弟姊妹數埋一大堆, 感情都算好,
長大後, 大部份移咗民, 各散東西,
有啲又回流...
我哋實在好耐冇一齊去玩,
今次溜冰,
重拾童年,
好多回憶,
諗起好想喊...
大姑姐知道我哋班"細路"掛住玩, 未食飯,
call 埋我爸媽,
又出番旺角食All u can eat ~ 打邊爐...
攪咗一輪,
最後亞妹男友埋單!!!

沒有留言:

發佈留言