2010年5月2日星期日

幸福の旅 * 香港篇 4/6 ~ 同公公飲茶 + Blog 友聚會

4/6 (Tue) ~ 

香港復活節假期最後一日...

趁住三姨、姨丈夜晚先飛返多倫多, 
媽咪入屯門"湊" 咗公公出尖沙咀稻香飲茶,  
仲有靚表妹"兩公婆", 
細佬妹,
 尚算人齊嘞!!

睇吓公公, 90歲嘞, 仲好靚仔, 好精神!!!
佢住喺加拿大嗰陣, 去買報紙, 啲人好奇怪 : "呢個老外伯伯識睇中文??" Hahaha... 以為我公公係鬼佬??!! Hahaha...
飲完茶, 
我帶公公去Nike 買波鞋, 
佢猛話 : "好貴, 唔好買!!!"
不過, 
佢揀咗對白色, 
淺啡間嘅, 
好有taste 喎, 
仲好開心咁著住走!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
亞妹幫我帶啲女去玩, 
我同老公行咗一陣海港城...

咦, 竹野內豐??!! (日版古天樂??)
Oh, 我鍾意...
好靚仔呀!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
時間緊逼, 
行程緊密,
食飯schedule 排到滿, 
我同老公分開飯局...
佢同亞哥、表姐入沙田食乳鴿, (表姐送咗兩set 麥噹噹嘅Popobe俾女...)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我約咗班靚女行街街, 再食飯傾偈!!!
喺Blog 就"見"得多, 真真正正面對面,
難免有啲緊張, 希望Lulu 冇做出啲傻樣, 失禮大家!!!
好開心, 多謝各位"靚靚" 賞面抽時間出嚟飯聚, 又送禮物俾我同啲女, 希望下次番香港, 可以再約見面啦??!!

 ** 再次鳴謝 :
Annie  ~ 多謝你送我至愛Chip n Dale 毛巾仔, 同埋俾女嘅Stitch, 仲有你啲精心傑作...
Cici ~ 多謝送俾女嘅首飾盒、頭飾、Mellchan 衫仔, 真係好有心思, 好體貼!!!
Suesue ~ 多謝Hanachan 絕版靚衫, 知道以後有錢都買唔到, 我會更加"珍而重之", 好好收藏。
琪琪 ~ 多謝你同男友仔, 好夜都帶住大包細包咁去Hotel 探我, 好感動呀!!! 
Thank you, girls!!!

沒有留言:

發佈留言