2010年5月1日星期六

幸福の旅 * 香港篇 4/3 ~ 剪頭髮、揾姑姐 + 心急鉗

4/3 (Sat) ~ 

約好咗12:30pm 剪頭髮,  
老公就帶住啲女行Harbor City 等我...

準時去到尖沙咀, 
點知師傅失約, 
激死我, 
攪亂哂我啲 schedule !!!

我其實冇要求, 
只為剪短
邊個師傅剪都OK,
叫salon 安排另一位幫我,
好彩, 
個女仔剪得都好有心機, 
仲唔錯潻, 
俾多多貼士都值得!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
約番老公同女去食山林道"老趙",
再去office 揾我darling 大姑姐...
姑姐book 咗位去黃埔食王家沙,
知道小妹子鐘意鉗公仔,
姑姐就帶佢哋飯前、飯後玩到儍咗,
token 換咗一包又一包,
任兩姊妹玩完又玩,
開心死!!!
註 ** 心急鉗 ~ 咪即係好心急要去鉗公仔囉??!! 明冇??!!
** 姑姐一早買咗set 麥噹噹 Kitty Lab 俾妹子, 全部要拆盒先帶到番嚟...

沒有留言:

發佈留言